Obchodné podmienky

Prehľad

Webovú stránku Pandafeet.sk vlastní a prevádzkuje fínska spoločnosť „VERKKOKAUPPA OLIO OY“. Ak urobíte objednávku na tejto stránke, znamená to, že súhlasíte s týmito obchodnými podmienkami. Tieto obchodné podmienky sú pre zákazníkov z krajiny Slovensko, zákazníkom z iných krajín odporúčame prečítať si anglickú verziu.

1. Platby a ceny
Všetky ceny na stránke Pandafeet.sk sú v eurách a sú uvedené vrátane 24%nej fínskej DPH. Stránka Pandafeet.sk ponúka viacero platobných metód, ktoré sa môžu líšiť podľa krajiny. Nižšie môžete vidieť aké metódy platieb sú k dispozícii zákazníkom zo Slovenska. Objednávky spracúvame iba po úhrade platby.

1.1 Prostredníctvom Platobných Kariet Visa / Mastercard / Amex
Zákazníci majú možnosť platby cez prostredníctvom platobných kariet Visa, Mastercard alebo American Express.
Platba kartou je realizovaná prostredníctvom Stripe (Stripe Payments Europe, Ltd. ).

1.2 Paypal a platobné karty
Zákazníci majú možnosť platby cez Paypal konto alebo prostredníctvom platobných kariet Visa, Mastercard, American Express alebo Discover.

1.3 Bankový prevod SEPA
Po odoslaní objednávky dostanete detaily platby pre manuálny bankový prevod. Je potrebné zaplatiť celú sumu v eurách. Napíšte prosím číslo vašej objednávky do správy pre prijímateľa platby.
Objednávka vám bude odoslaná iba po uskutočnení prevodu z banky a preto môže doručenie trvať o 1-2 pracovné dni dlhšie.

1.4 Bitpay
Akceptujeme aj platbu vo virtuálnej mene Bitcoin. Po dokončení objednávky budete presmerovaný na stránku služby Bitpay, kde uhradíte vašu objednávku v Bitcoinoch.

2. Doručenie
Všetky objednávky posielame v štandardných obálkach a neposkytujeme možnosť sledovania objednávky. Ak túto možnosť požadujete a priali by ste si iný spôsob doručenia, kontaktujte nás prosím pred odoslaním objednávky.

2.1 Doba doručenia
Doručenie objednávky na Slovensko trvá zvyčajne 2-5 pracovných dní. Berte na vedomie, že uvedené doby sú iba odhadom, založeným na skúsenostiach a nie sú garantované. V individuálnych prípadoch môže doručenie trvať aj dlhšie, preto vyčkajte pár dní predtým, ako nás budete kontaktovať ohľadom nedoručenia vašej objednávky.

2.2 Zničenie alebo stratenie zásielky
Ak bol tovar počas doručovania poškodený, prosím urýchlene nás kontaktujte. Ak sa vaša zásielka stratila, vyčkajte ešte pár dní a potom nás kontaktujte. Ak sa nám zásielka vráti kvôli nesprávnej adrese, vrátime vám peniaze v hodnote tovaru bez poštovného a balného.

3. Zákaznícky servis
Stránka Pandafeet.sk ponúka zákaznícky kontaktný formulár, alebo kontakt emailom, telefonicky či formou SMS. Zákaznícky servis ponúkame v angličtine a fínčine. Umiestnením objednávky dávate súhlas s našimi obchodnými podmienkami aj zákazníckym servisom ako je možnosť vrátenia tovaru.

4. Ochrana osobných údajov
„Verkkokauppa Olio Oy“ je spoločnosť,ktorá prevádzkuje stránku Pandafeet.sk.
Aby sme boli schopný vybaviť a doručiť vaše objednávky, musíme mat uložené vaše osobné údaje. Všetky osobné údaje, ktoré nám poskytnete, ako je vaše meno, adresa, telefónne číslo, emailová adresa, či IP adresa budú u nás uschované, a v žiadnom prípade ich nepredávame ani neposkytujeme iným firmám, ani osobám, okrem tých ktorí sú zamestnancami spoločnosti Verkkokauppa Olio Oy.
Všetky platby sú spracúvané externými službami a informácie o vašej platobnej karte či bankovom účte alebo akékoľvek iné finančné informácie sú uschované spoločnosťou Verkkokauppa Olio Oy.

4.1 Externé stránky
Verkkokauppa Olio Oy nezodpovedá za obsah externých webových stránok. Oboznámte sa s ochranou súkromia na týchto stránkach predtým ako im poskytnete akékoľvek informácie o vašej osobe.

4.2 Cookies
„Cookies“ sú malé textové súbory, ktoré webové stránky ukladajú do vášho prehliadača. Umožňujú nám rozpoznať váš počítač pri opakovanej návšteve našej stránky a nastaviť automaticky vaše osobné prispôsobenie stránky. Cookies neobsahujú žiadne osobné údaje a firma Verkkokauppa Olio Oy nepoužíva cookies na zbieranie osobných informácií.

4.3 Pri každom použití Internetu nezabúdajte na riziká
Aj keď robíme všetko preto, aby sme vaše osobné údaje chránili, nemôžeme garantovať bezpečnosť žiadnej z informácií, ktoré pošlete našej spoločnosti a len vy sami máte zodpovednosť za utajenie vášho hesla či informácií o vašom konte. Iné stránky a služby, ktoré môžu byť prístupné cez našu stránku majú odlišné a samostatné systémy ochrany osobných údajov a súkromia, ktoré sú nezávislé od nás a preto nepreberáme žiadnu zodpovednosť ani záruky za ich podmienky a činy.
Ak máte akékoľvek otázky ohľadne bezpečnosti na týchto stránkach, kontaktujte ich prosím priamo.

5. Podmienky vrátenia tovaru
Zákazníci majú právo na zrušenie objednávky a vrátenie nepoužitého tovaru a vrátenie celej sumy, bez poštovného a balného. Vrátenie tovaru sa musí uskutočniť do 14 dní od prijatia objednávky. Ak máte záujem o podrobnejšie informácie o vrátení tovaru, prosím, kontaktujte nás.

6. Záruka
Verkkokauppa Olio Oy nepreberá zodpovednosť za priame či nepriame poškodenie majetku, či zdravia osôb vyplývajúceho z používania produktov, ktoré predáva.
Používanie ochranných prostriedkov nezaručuje úplnú ochranu proti poškodeniu.

7. Uplatňovanie práv a spory
Verkkokauppa Olio Oy vykonáva obchodnú činnosť v súlade so zákonmi platnými vo Fínsku. Všetky spory, ktoré nedokážeme vyriešiť vzájomnou dohodou, budú riešené súdnou cestou v dištrikte Pori vo Fínsku.